Alla inlägg den 24 september 2007

Av ingenting - 24 september 2007 05:34

This is what I brought you.
This you can keep.
This is what I brought.
You may forget me.
I promise to depart just promise one thing....
..Kiss my eyes and lay me to sleep.

Av ingenting - 24 september 2007 05:22

Klockan är väl några minuter över fem

Tänker på det än

Jag undrar om du drömmer om mig

Det lovade du att du skulle

Jag hoppas att du vaknar om en timme

Trots att jag hållit dig vaken så länge

Jag kan inte rå för att le

Varje gång du ler emot mig

Jag ser att dina ögon inte kan slitas ifrån mig

Men hur kommer det sig

Att du lovar dessa saker

Hur kommer det sig att du vill ta mig

Till andra platser

Det lovade du att du skulle


Jag kan inte vänta i 600 dagar

Jag vill ha dig.. till att vilja ha mig

Och då menar jag

Påriktigt

Möt mig och håll mig

Res din väg om du vill

Men håll mig alltid som din närmsta

Det lovade du mig


Men nu ska jag inte prata ur mig

För trots allt har jag mycket mer att bevisa

Av ingenting - 24 september 2007 01:46

Alltså tanken känns helt overklig

Känns om att om jag tänker på dig så försvinner du

Jag vågar inte önska mig det bästa

Du är så vacker älskling

Hur kan du vilja ha mig?


Att du är så säker nu

Planerna, trots skillnaderna

Jag blir så yr av att tänka

Jag blir rädd av att titta

Var det verkligen detta du sa?


Snälla jag blir ju tokig utav att tänka

Gör mig inte sådan här

Du gör mig helt bortom vettighet

Du är fantastisk

Jag kan inte sova inatt

Men nu ska jag för sjutton drömma

Jag vågar inte tänka

Låt alltid förbli en dröm

Livslång dröm

Jag saknar dig alltid när det är mörkt och kallt

Kom håll om mig


Gör mig skadad..

Gör mig kär...

Ovido - Quiz & Flashcards