Alla inlägg den 2 september 2007

Av ingenting - 2 september 2007 20:07

"Och jag har lämnat allt som tynger mig
På vägen hem till dig!"


Jag vet inte hur jag ska göra

Vet inte hur jag ska säga det utan att såra dig

Jag avskyr att jag ångrat mig

Även om jag aldrig sett någonting vackrare

Vill inte ens sluta titta

Vill prata med dig

Är du himmel rosa eller svart

För när jag ser på stjärnorna

Jag tänker bara på dig

Som den du kanske skulle varit

Om du kramat mig hårdare


Res med mig

Ta mig till Paris

Kärlekens stad sägs det

Gör mig vacker som sommaren

Eller som hösten som verkar älska mig mer

Än du


Jag vet att du kan

Om jag vill, klä dig med mig

Du passar ihop med mina armar

Jag når inte dina läppar

Utan att stå på tå

Men jag är redo att köpa högre skor

Överraska mig

Som ingen annan kan

Jag vet att du kan

Om jag vill


Som jag älskar dig nu

Ikväll är jag din

Om jag vill..

Ovido - Quiz & Flashcards