Alla inlägg under april 2007

Av ingenting - 2 april 2007 20:46

En sån där känsla visste jag inte ens attJag hadeDet var som att allting försvannBlev helt instämd på mitt hoppAtt sanningen bara var helt konstigMen liksom min tro var sanningen härligDen medFy vad jag skakar, puss på dig för i helsike!

Av ingenting - 1 april 2007 23:07

Det känns dumtAlltihopaJag önskar att jag kunde gå tillbakaTill dagen då vi bestämdeAtt vi aldrig skulle lämna varandraFör jag har älskat dig sen dessJag önskar jag fick ändra en meningAtt jag fick chansen att sägaOch röra digPå det sättetJag aldrig gjordeJag älskar dig och jag avskyr dig,Men vad gör väl det i ett förhållande som detta?

Av ingenting - 1 april 2007 23:03

Varför gör det så fruktansvärt ontAtt höra dig säga Att mina ögon är förändradeAtt jag hör på ett annat sättVarför känns det som att duInte vill veta av migJag finns juDu medVi kommer inte bli som förutMen det kommer alltid vara detsammaDu vet vad jag menarDå jag säger att jag älskar dig änOch att jag saknar digTrots allt du sagtOch gjortJag har ontJag har ont för digFör den smärtan du inte kan haFör min skull

Ovido - Quiz & Flashcards