Alla inlägg under april 2007

Av ingenting - 13 april 2007 13:27

Jag har svårt att prata om sakerSaker som tros betyda någontingJag har svårt att geDet lilla jag harTill världenSom har merDet är oförmågan att förståSom hindrar dom ifrån att Ta emot saker med personligt värdeJag älskar er, men jag har bara min kärlek till erJag har inte allt ni ser i tidningar och på tvMen jag försökerOch jag har blivit uppfostrad såJag har inte mer att ge än min kärlekSå snällaÄlska mig för engångs skull..

Av ingenting - 10 april 2007 23:23

Men nu glömmer jag aldrig ditt ansikte igen.

Av ingenting - 10 april 2007 21:41

Jag ska aldrig mera tveka..Jag är fortfarande alldeles skakig I fingrar och tårKanske var det som alltidInte känslornaUtan "lyckopillrerna"Men jag är gladAtt du tog mig till din famnIgenFör att säga farvälEn sista gångTack för att du tog emot Alla mina ordOch för att jag fick berättaAtt jag haft det svårtUtan digOch kanske var det bara gatulyktornaMen du skenDu sken som aldrig förrOch jag har aldrig sett dig så vackerHar inte kunnat minnas dina läpparSå mjuka och varmaOch FörglömmandeTack för att du fick mig att tänka omTack för att du gav mig lite tillbakaJag kommer sakna digDet gör jag alltidMen det finns ingen anledning för migAtt vara med dig merJag såg att du funnit någon annanDu sa att hon aldrig betyder så mycket som jagMen du måste glömmaFör vi har blivit äldreVi har blivit annorlunda Men jag vet att du förstårHon verkade perfekt för digSå all lycka till dig beb &Tack för att jag fick höra om din pappaOch för att jag fick krama din mammaJag kommer inte glömma erNi är det enda viktiga jag haftI hela mitt livOch för alla dagar utan erHoppas jag att resten blir bättreMed ett farväl som dettaTacktacktacktack, för allt!

-

Av ingenting - 9 april 2007 13:59

Hur beskriver man ljudet av den sista inandningenHur bestämmer man sig för att aldrig se igenDet var aldrig erat felDet vet niFör jag var alltid så stelOch jag struntar i det idag..

Av ingenting - 9 april 2007 13:41

För i slut ändanÄr det det enda jag kan vända mig tillNär ingen annan förstår

Av ingenting - 8 april 2007 16:34

Jag vet inteAllting känns ju så bra nuTrots att jag inte är så duktigPå saker jag önskar jag var duktig påOch min avsky till vissa människorSkulle jag lätt kunna leva utanNu ska jag slutaFör jag har ingenting att sägaDu vetDå allt känns underbartOch man tror att man äntligenÄr LyckligTar vara på dettaOkej ?

Av ingenting - 4 april 2007 19:20

Jag bryr mig faktiskt inte längreOm allt du vill ha sagtFör ord ur din munKan värderas till det minstaSpeciellt då du sägerAtt du saknar att ha migFör att du behöver migNär det egentligen är så Att du inte ens vill ha migSom jag ärDu önskar se mig som dom andraSom inte ser ut som jagHelst något finareOch något bättreJag har lärt mig att ignoreraDin saknadNär du berättar hur vacker jag ärFör det har aldrig varit santInte när du sagt detFör du har aldrig tittat på migJag ser dig som någon som kan ge migNågonting som får migAtt strunta i allt som rör migIntill det innerstaFör du kan fara åt skogenFör kärlek är inte för mig.

Av ingenting - 3 april 2007 00:28

Fy vad jag fruktar att kännaVill inte längre se dina ögonFör i domär vinter värmenDu förstårJag släpper aldrig digTrots att du aldrig Höll migSå har jag dig fastJag avskyr att Vi avskyr varandra..

Ovido - Quiz & Flashcards