Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av ingenting - 17 oktober 2007 03:00

Varför tänker jag på det än

Borde ju gått och blivit klokare

..Tycker man


Vet inte ens varför jag berättar detta för dig

Att jag tänker på dig

Lyssnar på sånt

Som påminde om allt

Vårat sätt att älska

Jag försvinner en stund

I en dröm om att du fortfarande

Smeker mig ömt


Du sitter där nöjd

Som om du gjort något bra

Men visst älskar jag ditt sätt att små le

Och ditt sätt att gråta i min famn

Trots att du ska kallas man

Det var så du visade

Att du älskade mig


Det vet jag

Och jag saknar det

Jag vill inte sakna det


Det är trots allt första natten på många veckor

Jag tänkt på dig

Kom inte tillbaka snälla

Jag har hittat någon

Du skulle nog varit glad för mig

..Kanske inte

Du är så svartsjuk

Precis som jag

Låt oss aldrig prata

Jag hoppas att du håller tyst

Så jag slipper besvara 


Du är trots allt

Ingenting

..Litegrann. 

Ovido - Quiz & Flashcards