Alla inlägg under december 2006

Av ingenting - 18 december 2006 05:31

OCH ALDRIG HAR JAG ÄLSKAT NÅGON SOM JAG ÄLSKAR DIG; MEN JAG HATAR DIG MER ÄN JAG ÄLSKAR DIG; TJA; DET BLEV ALDRIG DETSAMMA UTANDIG; DU VET ATT JAG INTE BRYR MIG; OCH ALDRIG SKULLE; DU VET ATT MINA TANKAR ALLTID GÅTT TILL NÅGON ANNAN; JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING; GLÖM MIG ALDRIG; DET VET JAG ATT DU INTE GÖR ;D<3

Av ingenting - 16 december 2006 18:13

Ja du, kära barndomsvän, äntligen fick jag ur dig orden,Jag har aldrig varit vacker nog för dig,Och att jag idag är det, betyder ingenting för mig.

Av ingenting - 13 december 2006 01:53

Där ligger dom och skriker, att det kan göra så ont.En liten vattkoppa, hur kommer det sig?Det finns ju så mycket annat, som gör ondare,Kanske känns det inte så, för dom, som för mig.Att en kalldusch kan ta bort allt för en stund.Att veta att det försvinner om några veckor,Det måste vara en lättnad ändå, även om det inte går att tänka så, när man är 4, och bara vill leka.Vanessa fick sina vattenkoppor idag, attans!Förresten så är hon en duktig liten modell!

Ovido - Quiz & Flashcards